Reklamácia
reklamácia
Reklamácia prebehne najrýchlejšie pri reklamovanie tovaru v autorizovanom servise . Ich zoznam nájdete na našich stránkach, v návode, ktorý je priložený pri tovare, prípadne v záručnom liste, ak je k tovaru vydaný, alebo na webe výrobcu. Ak značka tovar nemá autorizovaný servis, uplatnite reklamáciu priamo u nás .
Ako postupovať keď ...
- Je prijaté tovar poškodený
Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím starostlivo skontrolujte dodaný tovar.
Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte.
Ak je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, je potreba o tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravcu, alebo našu spoločnosť, v závislosti od druhu vami vybranej prepravy a to najneskôr do dvoch 2 dní.
Slovenská pošta: oznámte osobne v deň doručenia na akejkoľvek pobočke pošty.
DPD: oznámte do 2 pracovných dní na tel. 841 700 700. Uloženka:
- Tovar bol dodaný nekompletný alebo nezodpovedá objednanému typu
Prosíme, napíšte nám podrobnosti prostredníctvom reklamačného formulára (položka "Opis poruchy") a my vám následne poradíme, ako ďalej postupovať.
- Sa vyskytne vada počas záručnej lehoty
- V prípade, že sa jedná o tovar značky Stiga , tak kontaktujte autorizovaný servis a popíšte im problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informácie, oznámi vám, či sa naozaj jedná o vadu a či je možné ju odstrániť svojpomocne alebo je nutné začať reklamačné konanie.
Zoznam autorizovaných servisov značky Stiga .
Ak posielate tovar do servisu, odporúčame priložiť:
- kópiu dokladu o kúpe alebo iný doklad preukazujúci kúpe tovaru,
- popis závady a vaše kontaktné údaje.
* Na darčeky, ktoré sú poskytované bezplatne, nie je možné uplatňovať žiadne práva spotrebiteľa.
Takýto tovar spĺňa podmienky Darovacia zmluvy a všetky normy podľa platnej legislatívy SR.
- V prípade, že sa jedná o tovar značky Fiskars , ostatné produkty a živé rastliny kontaktujte priamo nás prostredníctvom reklamačného formulára na našich webových stránkach, ktorý následne pošlite na e-mail info@vsenazahrady.cz.
Pre rýchlejšie vybavenie reklamácie odporúčame priložiť doklad o kúpe (faktúra) a fotodokumentáciu (v prípade viditeľné vady).
Ďalšie krokom pri vybavovaní reklamácie je zaslanie tovaru poštou či prepravnou spoločnosťou na adresu:
Spoločnosť: Ondřej Loukota – firma LOUKA
Se sídlem: Na Škrobech 36, 252 25 Jinočany
Výrobok do reklamácie odovzdajte čistý v súlade s hygienickými predpismi alebo všeobecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovať všetky časti a príslušenstvo, ktoré sú potrebné na overenie reklamovanej vady.
Lehota na vybavenie reklamácie
Reklamácia bude vybavená v 30-dňovej lehote.
vrátenie peňazí
Peniaze vám pošleme na účet alebo vám sumu vyplatíme v hotovosti po dohovore, a to najneskôr do tridsiatich dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.
Vrátenie peňazí poštovou poukážkou nie je bohužiaľ možné.
Náklady spojené s dopravou tovaru do servisu a späť zo servisu vám budú uhradené pri splnení týchto podmienok:
- s našou firmou bude dopredu dohodnuté, že tovar dopravíte do najbližšieho autorizovaného servisu na vlastné náklady,
- reklamácie bude oprávnená (nebude sa jednať napr. o závadu spôsobenú chybnou obsluhou, mechanickým poškodením a pod.),
- prostredníctvom reklamačného formulára (položka "Opis poruchy") zašlite žiadosť o úhradu nevyhnutných nákladov spojených s dopravou reklamovaného tovaru,
- doložíte výšku nákladov (sken účtenky za poštovné, prepravný list a pod.).
Preplatiť možno len náklady v primeranej výške vzhľadom na povahu tovaru.
Napr. náklady na poštovné, nie za taxi službu.
neopraviteľná závad
Ak vám v servise povedali, že je tovar neopraviteľný (máte potvrdenie) a že máte doriešiť s predajcom vrátenie peňazí či výmenu za nový kus, zašlite opravný (montážny list) a záručný list poštou alebo prostredníctvom e-mailu s vyplneným reklamačným formulárom (položka " popis závady ").
Na základe zaslaných dokumentov bude posúdená oprávnenosť vašej reklamácie, následne vás budeme kontaktovať.
Je dobré vedieť
Jako každý obchod, i ten náš má své obchodní podmínky, kterými se řídí.
Chcete-li zboží vrátit ve 14denní lhůtě od zakoupení, prostudujte Odstoupení od smlouvy.
Reklamační formulář.